W czwartek (01.08) Bank PKO BP spotkał się z poważną awarią. Po zalogowaniu na konta firmowe, niektórzy użytkownicy zauważyli ogromne straty finansowe, co wzbudziło duże zaniepokojenie wśród klientów.
Czwartkowy poranek okazał się pełen niespodziewanych problemów dla klientów firmowych PKO BP. Wielu z nich, po zalogowaniu na swoje konta, zauważyło nieprawidłowości w saldach, które wskazywały na ogromne straty finansowe.
Bank szybko zareagował na problem, publikując komunikat w mediach społecznościowych.
"W wyniku błędu technicznego po stronie banku doszło do nieprawidłowego naliczenia prowizji na rachunkach części Klientów Korporacyjnych"
- informuje bank.
Zapewniono również, że błąd został natychmiast zidentyfikowany, a salda klientów zostały skorygowane.
Bank przeprosił wszystkich klientów dotkniętych tą sytuacją.
W wyniku błędu technicznego po stronie banku doszło do nieprawidłowego naliczenia prowizji na rachunkach części Klientów Korporacyjnych. Błąd został szybko zidentyfikowany, a salda Klientów zostały skorygowane. Bardzo przepraszamy wszystkich Klientów, dotkniętych tą sytuacją.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) August 1, 2024
Jak przekazało RMF24, awaria dotyczyła wyłącznie kont firmowych. W komunikacie wykluczono możliwość ataku hakerskiego, co uspokoiło część klientów.
Mimo to, w mediach społecznościowych pojawiły się liczne zgłoszenia od osób, które zauważyły miliardowe debety i milionowe prowizje na swoich rachunkach.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz