Zamknij

Pozycjonuj salon fryzjerski z plebiscytem Orły Fryzjerstwa

13:19, 25.10.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:19, 25.10.2021
Skomentuj

Jako przedsiębiorca aktywny w świecie internetowej reklamy, na pewno słyszałeś kiedyś o pozycjonowaniu stron www. Różne działania, które zastosujemy, mają tak wypromować naszą witrynę, by znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania w Google np. frazy „fryzjer Bydgoszcz”, czy „salon fryzjerski Poznań”. Istnieje wiele sposobów, by wpłynąć pozytywnie na parametry wyszukiwarek. Dowiedz się, jak na Twój salon fryzjerski mogą zadziałać Orły Fryzjerstwa.

Czym jest plebiscyt Orły Fryzjerstwa?

Orły Fryzjerstwa to konkurs dla przedsiębiorców, działających w polskiej branży fryzjerskiej. Rejestracja użytkowników odbywa się poprzez stronę organizatora (www.orlyfryzjerstwa.pl/) i jest całkowicie darmowa. Każdy z uczestników musi podać podstawowe dane salonu fryzjerskiego, tj. nazwę, adres, telefon kontaktowy. Na podstawie tych informacji, automatyczne oprogramowanie komputerowe wyszukuje oceny, które w różnych witrynach www przyznali firmie w ostatnim roku klienci. Zgromadzone, wymierne dane są podstawiane do wzoru na średnią ważoną. Wyższą wartość ma tutaj ta, która pochodzi z serwisów, gdzie zweryfikowany użytkownik może konkretnemu fryzjerowi przyznać tylko jedną ocenę. Wartości wyników ostatecznych wahają się pomiędzy 0 a 10 punktami. Każdy salon fryzjerski, któremu uda się otrzymać notę końcową wyższą lub równą ósemce, zostaje laureatem plebiscytu Orły Fryzjerstwa. W ramach nagrody gwarantowanej dane przedsiębiorstwa umieszczane są w ogólnodostępnym, internetowym rankingu zwycięzców.

Jak wygrana wpływa na SEO?

Ranking laureatów Orłów Fryzjerstwa podzielony jest na miasta, według miejsca prowadzenia działalności. Po wpisaniu do wyszukiwarki frazy „fryzjer miejscowość” użytkownikom może ukazać się lista zwycięzców plebiscytu. Pierwsze trzy firmy w zestawieniu to najlepiej ocenione salony fryzjerskie w ostatnim roku. To laureaci tych miejsc mają największe szanse na pozyskanie nowego klienta w ten sposób. Pozostałe przedsiębiorstwa są już bowiem wymienione na stronie w przypadkowej kolejności. Jednak konstrukcja rankingu nadal będzie działała na ich korzyść. Dane każdego wyróżnionego w Orłach Fryzjerstwa zawierają adres, telefon kontaktowy, nazwę salonu oraz ilość punktów, a w niektórych przypadkach również krótki opis. Jeśli klient będzie chciał poprzez wyszukiwarkę sprawdzić konkretnie nasz salon fryzjerski, na pewno odnajdzie ranking Orłów. Wówczas zyskuje formalne potwierdzenie, że zakład, do którego się wybiera, jest jednym z najlepiej ocenianych w okolicy. To pozytywnie wpływa na wizerunek naszego salonu fryzjerskiego, a co za tym idzie, zachęca zainteresowanych do jego odwiedzenia.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%