Zamknij

Przedsiębiorco, czy słyszałeś już o plebiscycie Orły Cukiernictwa?

10:13, 24.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:13, 24.08.2020

Wertowanie stron internetowych oraz Facebookowych profili może przynieść nam możliwość natrafienia na hasło „plebiscyt branżowy Orły Cukiernictwa”. Okazuje się, że tytułem chwali się cukiernia z Radomia oraz wytwórca ciastek z Katowic… O co w tym wszystkim chodzi?

Orły Cukiernictwa – z czym to się je?

Orły Cukiernictwa to coroczny, bezpłatny plebiscyt, w którym wyróżnia się najlepsze firmy z branży cukierniczej. Wyboru laureatów dokonuje się na podstawie ocen, których codziennie dokonują internauci w portalach typu Ceneo, Zumi, Google Maps czy Facebook. Wszystkie gwiazdki oraz punkty są zliczane i podstawiane do wzoru na średnią ważoną. Wyróżnieniem cieszyć się mogą właściciele tych firm, których wynik końcowy wyniesie nie mniej niż 8 punktów w skali dziesięciostopniowej. Wygrać więc nie jest wcale tak łatwo!

Ilu zwycięzców ma plebiscyt Orły Cukiernictwa 2020?

Zwycięzców jest wbrew pozorom bardzo, bardzo wielu. Wystarczy prześledzić stronę główną plebiscytu (https://www.orlycukiernictwa.pl/) i jej zakładkę Laureaci. W każdym mieście Polski znajdziemy szereg nagrodzonych przedsiębiorców. Na początku każdej z list, podkreślone są trzy zwycięskie firmy. Są to przedsiębiorstwa, które dostały najwięcej pozytywnych ocen. Jeśli kilka z nich będzie miało tę samą notę o zwycięstwie przesądza ilość ocen, z których wyliczono wynik ostateczny. Pozostałych wyróżnionych organizatorzy wymieniają w losowej kolejności.

Co daje przedsiębiorcy plebiscyt Orły?

Wydawać by się mogło, że ta zabawa nie przynosi większego sensu. Zwycięzcy w każdym mieście – jakie ma znaczenie wygrana dla przedsiębiorcy? Organizatorzy uznali, że porównywanie na wstępie cukierni z Warszawy oraz Sochaczewa (przy obranym kryterium wyboru najlepszych) nie ma najmniejszego sensu. To z góry przesądzałoby o wygranej firm z dużych miast. W związku z tym, postanowiono ocenić firmy w mniejszej, lokalnej skali. Wszystko po to, by zarówno przedsiębiorcy, jak i mieszkańcy – ich klienci – mieli sposobność sprawdzić u kogo najlepiej kupić jest pyszny tort urodzinowy. Udział w plebiscycie ma charakter informacyjny, przedsiębiorca dowiaduje się na jakim poziomie oceniane są jego usługi. Jeśli uda mu się zdobyć tytuł laureata, zyskuje reklamę dla swojej firmy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%